Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Matematyk z wykształcenia, aktualnie pracownik jednej z krakowskich korporacji, a z zamiłowania niespełniona pisarka i zakręcona książkoholiczka.

niedziela, 22 kwietnia 2018

(Mój) Dzień - czyli krótki wiersz... nie mojego autorstwa. ;)

,,(Mój) Dzień''


Ten dzień
który jak zawsze nadchodził
czekałam na niego zawsze rok
szczególny
wyjątkowy
magiczny
i tylko mój...
dzień w którym czuję że jestem ...
no właśnie
kim jestem?
wielką tajemnicą
która czeka na odkrycie
niewątpliwie
czeka cały czas.

***


  Kochani, dzisiaj udostępniam dla Was wiersz, który nie jest mojego autorstwa. Powstał on natomiast z rąk mojego przyjaciela, który w dniu moich urodzin postanowił pomóc mi nieco odnowić wygląd bloga. Tak więc jak możecie zauważyć zmienił się szablon, a w tym nagłówek, który jest jednocześnie nowym logiem mojego Chaosu myśli...

    Co więcej, tak jak wspomniałam - jest to jeden z prezentów, bo to właśnie dziś kończę 24 lata. Z każdym kolejnym rokiem zdaję sobie jednocześnie sprawę z tego, jak szybko mija czas i jak wiele zmian potrafi zajść w przeciągu kilku lat. Jednego dnia ma się raptem lat 18 i wchodzi się w dorosłe życie, a już 6 lat później jest się na ostatnim roku studiów, ma się pierwszą pracę, nadal trzyma się swojej pasji, nawet jeśli nieco się ją zaniedbuje i ma się też ludzi, którzy wnoszą w życie tak wiele blasku - nieustannie wspaniałą rodzinę, narzeczonego, choć jeszcze pewnie nie tak dawno przez myśl by mi nie przeszło, że znajdę miłość swojego życia i niebawem będę planować ślub oraz wspaniałych przyjaciół, którzy zawsze pomogą, gdy zajdzie taka potrzeba (w tym Ciebie, P.). 

    Dlatego wraz z dniem dzisiejszym, 22 kwietnia 2018 roku postanawiam, że Chaos myśli na nowo odżyje, a być może dzięki temu i ja sama na nowo odnajdę w sobie więcej energii do działania. Nie będę kręcić się jedynie wokół obowiązków, ale pozwolę sobie na własną pasję. I nadal będę pisać: recenzować, choć może nieco mniej, wrócę do pisania przemyśleń i muzycznych wpisów, lecz przede wszystkim poczułam, że powinnam znowu wrócić do przenoszenia na papier własnych myśli, na które składać się będą w różnego rodzaju teksty - opowiadania oraz wiersze. 

    Mam zatem nadzieję, że jeszcze ktoś z Was tutaj ze mną został i nadal będzie śledził moje wpisy, a być może pojawią się też nowe twarze? Zobaczymy - lecz wierzę, że choćby małe grono czytelników mojego Chaos myśli nadal będzie się tu pojawiać. 

    Póki co natomiast mogę obiecać Wam tyle, że na zmianie wyglądu bloga nie zaprzestanę swojej działalności. Nie mogę zaprzepaścić tak wielu lat pisania, bo wiem, że w głębi duszy wciąż jest ta twórcza ja. Zatem... czekajcie na nowe teksty, nie zawiodę Was.

Logo oraz uporządkowanie bajzlu w szablonie wykonał: by0402 - jeszcze raz bardzo dziękuję! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, czy to pochwała czy też uzasadniona krytyka, niezwykle motywuje mnie do dalszego działania, stąd dziękuję za wszystkie pozostawione przez Was słowa! :)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *