Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Matematyk z wykształcenia, aktualnie pracownik jednej z krakowskich korporacji, a z zamiłowania niespełniona pisarka i zakręcona książkoholiczka.

piątek, 26 maja 2017

WYNIKI KONKURSU z książką "Jesteś moją obsesją"!

     Moi Drodzy, konkurs, w którym do wygrania była książka "Jesteś moją obsesją" autorstwa Federico Moccia, dobiegł końca. Nadszedł więc moment, jaki jest dla mnie najcięższy - wskazanie zwycięzcy. Dziękuję Wam wszystkim za udział w konkursie, za udzielenie tak pełnych kreatywności odpowiedzi. Każdy z Was może poczuć się zwycięzcą bez względu na to, czy tym razem mu się udało czy też nie. Oczywiście decyzję podjęłam jak zawsze powołując do tego odpowiednie głosy doradcze - dziękuję tym osobom serdecznie za pomoc w wyborze zwycięskiej odpowiedzi. 
     Przechodząc już zatem do konkretów, pragnę ogłosić, że tym razem nagroda wędruje do "słodkiej" obsesji, czyli odpowiedzi...

Ani, jaka to w zabawny sposób opisała swoją miłość do czekolady i która to odpowiedź rozbawiła zarówno mnie, jak i osoby powołane do pomocy w wyborze zwycięzcy.  

Odpowiedź Ani
     Aniu - na podany przez Ciebie adres e - mail została wysłana wiadomość z prośbą o podanie adresu do wysyłki książki. Na odpowiedź zwrotną masz równe 5 dni - w przeciwnym wypadku nagroda powędruje do innej osoby. W razie jakiś komplikacji - sprawdź folder "spamu" lub odezwij się do mnie sama na mój adres e - mail podany w zakładce "Współpraca recenzencka".

   
Jeszcze raz dziękuję Wam za udział w konkursie i nie martwcie się, jeżeli tym razem Wam się nie udało - na pewno niebawem znowu przygotuję dla Was coś fajnego, gdzie będziecie mogli zgarnąć książkowe nagrody (w końcu ilość liczba wyświetleń zbliża się wielkimi krokami do 100 tysięcy, a wraz z przekroczeniem tej magicznej liczby zamierzam zrobić Wam jakąś niespodziankę, a co!). Stąd też - śledźcie koniecznie mój Chaos myśli (szczególnie fanpage na facebook'u) i póki co - trzymajcie się! 

2 komentarze:

Każdy komentarz, czy to pochwała czy też uzasadniona krytyka, niezwykle motywuje mnie do dalszego działania, stąd dziękuję za wszystkie pozostawione przez Was słowa! :)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *