Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Matematyk z wykształcenia, aktualnie pracownik jednej z krakowskich korporacji, a z zamiłowania niespełniona pisarka i zakręcona książkoholiczka.

sobota, 10 grudnia 2016

WYNIKI KONKURSU - "Wygraj jedną z dwóch książek"!

      Moi Drodzy, tak jak pisałam na fanpage'u bloga, jak zresztą też wspomniałam w ostatnim wpisie, nadszedł czas, bym mogła nagrodzić dwie osoby egzemplarzami fantastycznych książek. Zanim jednak przejdę do tego, co najważniejsze, chciałabym krótko podsumować cały konkurs. 
    Przede wszystkim dziękuję Wam wszystkim, biorącym udział, za te wspaniałe odpowiedzi. Początkowo obawiałam się, że w ogóle nikt nie zainteresuje się konkursem, a jeśli już, to będzie to raptem kilka, pojedynczych zgłoszeń. Ostatecznie jednak okazało się, że osiem osób zapragnęło powalczyć o "Cień wiatru", a siedem z kolei chciało widzieć na swojej półce "Ember in the Ashes - Imperium Ognia". Każdy z Was miło mnie zaskoczył i jednocześnie sprawił, że miałam naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Postaraliście się i gdybym mogła, to z przyjemnością nagrodziłabym Was wszystkich (swoją drogą uświadomiłam sobie, że jestem kiepska w robieniu konkursów, bo moje miękkie serducho naprawdę przeżywało katusze, próbując wybrać tylko dwie odpowiedzi). Dlatego też wiedzcie jedno - KAŻDY z Was może czuć się zwycięzcą, a nawet jeżeli tym razem nie udało Wam się wygrać, to zaufajcie mi - jeszcze nie raz stworzę dla Was okazję do zgarnięcia jakiegoś fajnego tytułu (a w zasadzie już snuję plany na kolejny konkurs dzięki temu, że wykazaliście zainteresowanie i tak pięknie odpowiadaliście). 
      Jednak nie da się przedłużać tego wstępu w nieskończoność i czas w końcu wytypować zwycięzców. Dzięki pomocy głosów doradczych - Natalii oraz Majki - postanowiłam, że nagrody powędrują do...

Egzemplarz książki "Cień wiatru" wędruje do... 

... Agnieszki, której odpowiedź całkowicie mnie urzekła. Pięknie opisałaś książki, to, jak czasami jakaś potrafi sprawić, że nie da się o niej zapomnieć, a także wspomniałaś, że istnieją te, o których nie raz się zapomina. Stąd też mam nadzieję, że już nie będziesz z utęsknieniem spoglądać na ten tytuł w księgarni nieopodal uczelni, a w końcu spędzisz z nią miły, zimowy wieczór. :)
Odpowiedź Agnieszki

Egzemplarz książki "Ember in the Ashes - Imperium Ognia" wędruje do...

...Maćka, którego odpowiedź całkowicie mnie rozwaliła. Świetna, bardzo kreatywna, do tego sprawiająca, że nie sposób było się nie roześmiać. Mam zatem nadzieję, że nagroda zostanie dobrze spożytkowana i tak, jak napisałeś - jak już przeczytasz tę historię, to podzielisz się nią ze swoją dziewczyną! :)

Odpowiedź Maćka
Uwaga, uwaga! Z racji tego, że nad dwoma odpowiedziami miałam największy dylemat, postanowiłam wyróżnić dodatkową odpowiedź skromną "nagrodą - niespodzianką". Wędruje ona do...

...Klaudii, której zabawny wierszyk wywołał uśmiech na mojej twarzy.

Odpowiedź Klaudii
     Gratuluję zwycięzcom, ale tak jak napisałam na początku - również Wam wszystkim biorącym udział. Wyczekujcie natomiast kolejnych konkursów, bo na pewno jakieś niebawem się pojawią! :) Z kolei zwycięzców proszę o sprawdzenie swoich adresów mailowych, gdzie czekać będzie na Was wiadomość ode mnie. Macie równo 5 dni na odpowiedź z podaniem mi adresu do wysyłki. 
       Niebawem postaram się znów coś dla Was napisać - być może kolejny felieton, bo zauważyłam, że są przez Was najchętniej czytane. Póki co - trzymajcie się! 

6 komentarzy:

  1. Super, super! Adres wysłany, więc nie liczcie, że książeczka dla Maćka przypadnie komuś innemu. Jeszcze raz pięknie dziękuję i pozdrawiam jury oraz uczestników! ;)

    Maciek z blogaska Kultura & Fetysze

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) I gratulacje dla zwycięzców - obie prace rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Bardzo fajne odpowiedzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny konkurs, gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy to pochwała czy też uzasadniona krytyka, niezwykle motywuje mnie do dalszego działania, stąd dziękuję za wszystkie pozostawione przez Was słowa! :)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *