Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Matematyk z wykształcenia, aktualnie pracownik jednej z krakowskich korporacji, a z zamiłowania niespełniona pisarka i zakręcona książkoholiczka.

wtorek, 11 października 2016

Jedna książka na minutę – nietypowa premiera „Lampionów” Katarzyny Bondy - krótkie streszczenie akcji

Katarzyna Bonda - premiera książki "Lampiony"
Dzisiaj Moi Drodzy, chciałabym przekazać Wam interesującą informację. Pewnie wielu z Was słysząc nazwisko Katarzyna Bonda od razu skojarzy, że jest to Królowa Polskiego Kryminału. Sama do tej pory nie miałam styczności z jej twórczością, chociaż czekają na mnie na półce dwie książki autorki. Mam nadzieję, że gdy już wygrzebię się z egzemplarzy recenzenckich, w końcu sięgnę po jej słynnego "Pochłaniacza" oraz "Okularnika", tym bardziej, że premierę miała miejsce trzecia część z serii "Cztery żywioły Saszy Załuskiej"  - przyciągające oprawą graficzną "Lampiony" i to właśnie o tej nietypowej premierze chciałabym Wam dzisiaj trochę opowiedzieć. 
       
Premiera - "Lampiony"
W przeddzień oficjalnej premiery najnowszej powieści Katarzyny Bondy, 27 września, półki jednego z warszawskich Empików zostały po brzegi wypełnione tylko jednym tytułem. Jak nie trudno się domyślić były nim właśnie "Lampiony". To właśnie tego dnia sprzedawano więcej niż jedną książkę na minutę. O godzinie 10:00, w obecności samej autorki oraz jej fanów, oficjalnie otwarto LAMPIONY POP UP STORE by Empik. Okazało się, że kolejki po kryminał oraz autograf pisarki ustawiały się do późnych godzin wieczornych.

Ta niezwykła akcja promująca nowy kryminał Katarzyny Bondy podkreśliła jej pozycję na rynku wydawniczym. W ubiegłym roku powieść autorki "Okularnik", był najlepiej sprzedającą się książką roku i otrzymał także statuetkę Bestsellery Empiku 2015. To pierwszy raz, gdy polski wydawca (jest nim Wydawnictwo MUZA SA) zdecydował się na zmianę księgarni w pop - up store.

Tak naprawdę otwarcie LAMPIONY POP UP STORE to kolejna spektakularna akcja związana z premierą książki autorki przygotowana przez Wydawnictwo MUZA SA. W 2015 r. autorka podróżowała po Polsce specjalnie oznakowanym samochodem marki Mercedes W210, tytułowym "Okularnikiem" z bagażnikiem wypełnionym egzemplarzami promowanej powieści.


Premiera - "Lampiony"

Przyznam się szczerze, że takie akcje, organizowane przez Wydawnictwa promujące swoich pisarzy są niezwykle inspirujące i zachęcają do tego, by zapoznać się z danym tytułem. Żałuję, że sama nie mogłam wziąć udział w oficjalnej premierze i otwarciu LAMPIONY POP UP STORE (od Warszawy dzieli mnie niestety sporo kilometrów), jednak myślę, że każdy z fanów autorki był zachwycony tym pomysłem. Mnie natomiast nie pozostało nic innego, jak tylko w końcu zapoznać się z twórczością Katarzyny Bondy - bo "Lampiony" już mnie intrygują, a przecież dwa wcześniejsze tomy przede mną. ;) 

Informacje prasowe oraz zdjęcia zostały udostępnione przez: Buisness & Culture.

3 komentarze:

  1. Wspaniała akcja i żałuję, że mnie tam nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie nie wiedziałam o co chodzi, a tu proszę taka ciekawa inicjatywa :D
    Szkoda, że u mnie w mieście nic takiego się nie dzieje :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z twórczością Bondy nie po drodze, bo jakoś nie czytuję kryminałów, ale bardzo spodobał mi się zamysł akcji i mam nadzieję, że jeszcze się coś takiego pojawi, przy okazji promowania innych autorów. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy to pochwała czy też uzasadniona krytyka, niezwykle motywuje mnie do dalszego działania, stąd dziękuję za wszystkie pozostawione przez Was słowa! :)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *