Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Matematyk z wykształcenia, aktualnie pracownik jednej z krakowskich korporacji, a z zamiłowania niespełniona pisarka i zakręcona książkoholiczka.

poniedziałek, 13 marca 2017

WYNIKI KONKURSU z książką "Barwy miłości. Zatracenie."

     Kolejny konkurs dobiegł końca, a tym samym nadszedł czas, by ogłosić szczęśliwca, do którego powędruje nowiutki egzemplarz książki "Barwy miłości. Zatracenie". Jednak zanim to nastąpi, jak to mam w zwyczaju, chciałam Wam serdecznie podziękować za udział w konkursie, tak wspaniałe odpowiedzi, które niejednokrotnie mnie rozczulały i sprawiały, że na mojej twarzy pojawiał się szeroki uśmiech. Pięknie opisywaliście te barwy miłości, tak, że niejednokrotnie chwytaliście mnie za serducho. Oczywiście, jak to na Was, kreatywnych ludzi przystało, po raz kolejny dostarczyliście mi ciężki orzech do zgryzienia. 
    Dlatego też tradycyjnie powołałam komisję doradczą - dziękuję bardzo przede wszystkim Agnieszce oraz Sabinie za utwierdzenie mnie w przekonaniu, iż to właśnie ta odpowiedź powinna zostać nagrodzona. 
     Przechodząc zatem do konkretów, pragnę ogłosić, że egzemplarz książki "Barwy miłości. Zatracenie" wędruje do...

Agaty (pseudonim: Scarlett), której pozornie krótka odpowiedź, tak naprawdę urzekła nas wszystkie od pierwszej chwili. Ten opis miłości jest po prostu rozczulający i całkowicie chwyta za serducho! 


Odpowiedź Agaty (Scarlett) 

    Agata - na podany przez Ciebie adres e - mail została wysłana wiadomość z prośbą o podanie adresu do wysyłki książki. Na odpowiedź zwrotną masz równe 5 dni - w przeciwnym wypadku nagroda powędruje do innej osoby. W razie jakiś komplikacji - sprawdź folder "spamu" lub odezwij się do mnie sama na mój adres e - mail podany w zakładce "Współpraca recenzencka". 
     Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie i zachęcam do śledzenia mojego Chaosu myśli, zarówno tutaj, jak i na fanpage'u, bo niebawem znowu nadarzy się okazja do zgarnięcia ciekawej lektury! Póki co - trzymajcie się! 

1 komentarz:

Każdy komentarz, czy to pochwała czy też uzasadniona krytyka, niezwykle motywuje mnie do dalszego działania, stąd dziękuję za wszystkie pozostawione przez Was słowa! :)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *