Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Matematyk z wykształcenia, aktualnie pracownik jednej z krakowskich korporacji, a z zamiłowania niespełniona pisarka i zakręcona książkoholiczka.

wtorek, 28 marca 2017

WYNIKI KONKURSU z książką "Dom w środku lasu!"

     Moi Drodzy - jak dobrze wiecie, konkurs, w którym do wygrania była książka "Dom w środku lasu" dobiegł końca. Tym samym znowu nadszedł moment dla mnie na to, by wyłonić zwycięską odpowiedź. Oczywiście jak zawsze jesteście niemożliwi! Dziękuję Wam serdecznie za tak liczny udział, tyle cudownych odpowiedzi pełnych kreatywności. Może powtarzam to za każdym razem, ale naprawdę najchętniej nagrodziłabym Was wszystkich, ale tego niestety zrobić nie mogę. 
     Muszę przyznać, że było mi trudniej niż zwykle, bo miałam sporo dylematów, a szczególnie dwie odpowiedzi mnie zachwyciły na tyle, by trudzić się, która z nich powinna zostać nagrodzona. Dlatego decyzję podjęłam tradycyjnie dzięki głosom doradczym - dziękuję serdecznie Agnieszce oraz Natalii za pomoc!
     Przechodząc zatem do konkretów, pragnę ogłosić, że zwycięzcą zostaje... 

Emil, którego odpowiedź zachwyciła nas wszystkie poprzez fakt, jak się postarał i mimo tak długiego tekstu, nie przynudził, a wręcz przeciwnie - bardzo zaciekawił, jednocześnie nas rozbawiając. Gratulacje! 

Odpowiedź Emila
    Emilu - na podany przez Ciebie adres e - mail została wysłana wiadomość z prośbą o podanie adresu do wysyłki książki. Na odpowiedź zwrotną masz równe 5 dni - w przeciwnym wypadku nagroda powędruje do innej osoby. W razie jakiś komplikacji - sprawdź folder "spamu" lub odezwij się do mnie sama na mój adres e - mail podany w zakładce "Współpraca recenzencka". 
   Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za udział i mam nadzieję, że niebawem znowu będę mogła zorganizować dla Was konkurs, stąd też - bądźcie czujni, Kochani! :) 

2 komentarze:

  1. Hell yeah! Doskonała wiadomość we wtorkowy poranek. :D Bo w sumie przeczytałem informacje na telefonie, ale nie miałem tam podpiętego swojego konta Gmail dla bloga, Manager Stron się nie nadaje w mojej opinii do takiego szperania i odpisywania no i w ogóle. :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy to pochwała czy też uzasadniona krytyka, niezwykle motywuje mnie do dalszego działania, stąd dziękuję za wszystkie pozostawione przez Was słowa! :)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *