Matematyczny umysł z artystyczną duszą. Matematyk z wykształcenia, aktualnie pracownik jednej z krakowskich korporacji, a z zamiłowania niespełniona pisarka i zakręcona książkoholiczka.

niedziela, 23 kwietnia 2017

Premiera Wydawnictwa IUVI czyli "Pierworodna" - już 26 kwietnia!

     Moi Drodzy, dzisiaj mam dla Was małą zapowiedź książkową, jaka to osobiście bardzo mnie uradowała. Już niebawem, bo 26 kwietnia, nakładem Wydawnictwa IUVI ukaże się II tom serii "Piętno Krwawej Hrabiny" autorstwa Toscy Lee, czyli "Pierworodna". Jest to kontynuacja historii zawartej na kartach książki "Potomkowie", jaką to miałam okazję czytać i która to okazała się być tak wciągająca, że z niecierpliwością wyczekiwałam kolejnej części. Jak widać - długo czekać nie musiałam, bo już niebawem każdy, kogo również urzekli "Potomkowie", będzie mieć okazję zapoznać się z dalszymi losami Audry. 

"Pierworodna"

Autor: Tosca Lee
Tytuł: Pierworodna
Wydawnictwo: IUVI
Liczba stron: 384
Premiera: 26 kwietnia

"Miłość, tajemnice i nagłe zwroty akcji w fascynującej kontynuacji Potomków!
Nagle, w jednej chwili, powraca cała przeszłość. Audra odzyskuje wymazane na jej własne życzenie wspomnienia. Wreszcie wie, dlaczego pozbyła się przeszłości – by uratować córeczkę. Wie też, że Dziedzice nie pozwolą jej żyć… Musi więc znaleźć i pokonać swojego śmiertelnego wroga Historyka – to
jedyna szansa, by położyć kres trwającej od wieków wojnie między Potomkami a Dziedzicami, raz na zawsze.

Zegar tyka, a sprawy się komplikują, ponieważ Audra musi działać poza prawem. Jednocześnie zmaga się z rosnącą potęgą swojej mocy i jej bolesnymi
skutkami. Z pomocą mnicha heretyka, sprawdzonych przyjaciół i hakerki szuka sposobu, aby pokonać Dziedziców i uratować pozostałych Potomków.
Ostateczna konfrontacja będzie śmiertelnie niebezpiecznym sprawdzianem mocy Audry.

Czy Audra okaże się wystarczająco silna? Tego dowiecie się z najnowszej książki Tosca Lee „Pierworodna”!" (źródło: http://iuvi.pl/)

"Pierworodna"

   No to co, skusicie się na kolejną część z serii "Piętno Krwawej Hrabiny"? Osobiście - biorę to w ciemno, mając jedynie nadzieję, że "Pierworodna" zaskoczy mnie równie pozytywnie, co pierwszy tom dostarczając mnóstwa emocji. 
    Jeżeli chcecie być na bieżąco ze wszystkimi zapowiedziami książkowymi Wydawnictwa IUVI, koniecznie sprawdzcie: 
  • stronę internetową -> tutaj
  • fanpage na facebook'u -> tutaj
    Niebawem znów postaram się coś dla Was napisać, chociaż ostatnio moja doba trwa zdecydowanie za krótko. Póki co - trzymajcie się! 


Zdjęcia oraz tekst udostępnione przez: Wydawnictwo IUVI

2 komentarze:

  1. Mam pierwszy tom na półce i będę musiała się za niego zabrać, bo tak trąbicie o kontynuacji, że zgroza. Fala reklam! Gdzie tylko nie spojrzę, to ktoś pisze o tej zapowiedzi. :)
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie moje klimaty. No i nie znam pierwszego tomu, więc na drugi nawet nie patrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, czy to pochwała czy też uzasadniona krytyka, niezwykle motywuje mnie do dalszego działania, stąd dziękuję za wszystkie pozostawione przez Was słowa! :)

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *